Головна » 2013 » Лютий » 11
Ірина Фаріон

Аналіз законодавчого поля в освітній царині, зокрема у контексті поданих альтернативних законопроєктів у сфері вищої освіти, змушує застановитися над базовим питанням будь-якого освітнього закону – а саме про зміст та якість вищої освіти у двобічному рухові викладач – студент, керівник – підлеглий: від ректора до завідувача катедри. Саме ВОНИ є носіями якості, змісту та мети освіти: ректори як роботодавці та архітектори очолюваних вишів, а студенти та аспіранти як споживачі навчально-наукового та виховного продукту. Себто люди з відповідним рівнем знань та системою світоглядових переконань. Власне, у цьому і найбільша проблема нашої вищої і будь-якої іншої освіти.

Опози ... Читати далі »

Категорія: Українські новини | Переглядів: 365 | Додав: admin | Дата: 11.02.2013 | Коментарі (0)